onsdag 27 juni 2012

WoodysGamertag

Det senaste året har YouTube blivit en allt större del av mitt dagliga liv. Även om jag inte skapar speciellt mycket själv så tittar jag på mycket och följer ett gäng kanaler. Detta har varit mycket tack vare en person. Matt Woodwoth, eller WoodysGamertag som han kallar sig där.
Så för ett par veckor sedan fick jag för mig att jag skulle göra hans logo som pärlplatta och skicka till honom.

 Jag gjorde en stor till hans man cave.
 

Och tre små till hans barn och fru.
 

Förra veckan kom det fram till honom och i fredags la han upp den här videon.




Translation
Over the last year YouTube has become a bigger part of my daily life. Even if I don't create much content, I watch a lot of stuff and subscribe to a bunch of channels. This is at large thanks to one person. Matt Woodworth, or WoodysGamertag as he calls himself.
A few weeks ago I got the idea to make a beadsprite version of his logo and send it to him.

I made a large one for his man cave and three smaller once for his kids and wife.

It arrived last week and he posted this video.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar